четвъртък, 13 ноември 2008 г.

Как една страхотна жена ми вдъхна вяра

Чета си аз приказки, за спомена, за детската мечта, за щастието, за надеждата... и си говоря с една страхотна жена. Питам я: "А приказка за вярата, защо не напишеш? Вярата ни е нужна почти колкото и надеждата." А тя отговаря през смях: "Хехе, те неслучайно са сестри - Вяра, Надежда и Любов. Ще си помисля." Не мисли дълго. Снощи я написа и веднага ни я даде да я прочетем.
Четях, и ред след ред, усмивката ми ставаше по-широка, на душата ми ставаше по-спокойно, а поувяхналата ми малко Вяра, разцъфтяваше.
Такава си е тя. Познавам я от почти месец, а не е спряла да ме изненадва, да ме кара да се усмихвам, да се смея, да плача, или пък, ей така, с шегите и закачките си, да ме хвърля в дълбок размисъл - за мен самата, за живота, за принцесите и цариците, или за мечтите. Да не забравя! С всичко това, тя все ме праща на път - към себе си. Не е лесен този път, и не е къс, и не е прав, а криволичи. И понякога, вървейки, губя частички от Вярата си. А тя, тази страхотна жена, някак знае, какво да ми каже, какво да ми даде да прочета, знае точните думи, с които да ме върне в пътя или да го направи по-лек.
И снощи го направи, за пореден път.
И днес го направи, пак. Като ме подтикна да си направя блог.
Благодаря ти Дачи!!!

12 коментара:

  1. Благодаря за доверието и хубавите думи :)

    На добър път!

    ОтговорИзтриване
  2. А аз ти благодаря, че си направи блог :) Ще видиш колко е хубаво да се доверяваш на буквите, а и по цяла нощ разни терасини да ти надничат ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Само това и чакам. Да ми дойдете на гости. ;)

    ОтговорИзтриване
  4. хехе, тук стана говорилница вече ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Я накарайте LeeAnn да разкаже как тя самата прописа в блог :-D

    ОтговорИзтриване
  6. Честито, Мариана!!! Да пишеш, да се забавляваш и да си винаги така широко усмихната!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви, на всички! За поздравленията и топлото посрещане!
    Дачи, ама аз точно това искам - да е говорилница. Я каква хубава думичка! Дали да не си направя тема с това име? :)

    ОтговорИзтриване
  8. да, "говорилница" ми харесва и на мен. Подарявам ти я ;)

    За началото на блога съм писала и преди /http://www.leeneeann.info/blog/?p=115 /, но по-интересната история, която само Ники може да разкаже, е какво му е коствало да ме убеди да започна да пиша.

    И след това да разкаже колко хиляди пъти ми повтори да издам "Пухкава приказка"...

    та... Ники е човекът със заслугите и интересните истории, не аз. :)

    ОтговорИзтриване
  9. Дачи, ама той досега не го ли е разказвал?! Значи е време да го опише. Той всъщност писал си е публикации в сайта ви. Ако не е, значи е време да го направи.
    Багодаря за думичката, ще я използвам със сигурност.:)

    ОтговорИзтриване
  10. :) Ихааа, надник :) Сега съм много рошава и малко изцапана, щото разпалвам камината на терасата, обаче ми се струва, че няма да имаш нищо против, ако в този вид те прегърна за добре дошла :)

    ОтговорИзтриване
  11. eхееейййй, ей, ти, здравей, здравей :D Много се радвам, че намирам още едно място за бърборене ;) Ще видиш колко е обсебващо и умопомрачително красиво ) (като мене :P )
    ЖИва и здрава и много щастлива И тук!

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ви момичета!!!
    Всякак може да ме прегърнеш astilar - умирам за прегръдки, усмивки и целувки. :)
    Deni4ero, тук, и при теб, и при другите бърборенето се превръща от недостатък, в чудесно качество. Най-сетне сред себеподобни. :)

    ОтговорИзтриване